Thursday, July 16, 2009

Καλοκαιρινή Βαρεμάρα

Τώρα που έχουν κλείσει τα σχολεία και είμαστε στα μέσα του Ιουλίου έχω να κάνω μια δήλωση.

Βαριέμαι του κερατά.

Ναι, είμαι ελεύθερος να κάνω ό,τι τραβάει η ψυχή μου, αλλά βαριέμαι.
Δεν έχω απολύτως Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α καινούργιο να κάνω.

Αλλά ήρθε η ώρα που όλα αλλάζουν.

Μετά από αυτόν τον βαρετό πρόλογο, έχω να ανακοινώσω τα εξής:

1. Σε μερικές μέρες ο αδερφός μου θα λάβει από το e-shop το νέο του laptop, και θα μου δώσει το παλιό του laptop!

2. Χτές κατέβηκα κάτω στην αγορά με τον φίλο Chrisaka, για να δούμε τι παίζει. Τίποτα σημαντικό βέβαια, Τετάρτη μέρα. Πήγαμε λοιπόν να φάμε στον Γυρομάστορα (χεχεχε) και μετά πήγαμε στο παιχνιδάδικο να δώ αν φέρανε επιτέλους το καταραμένο το ArmA 2 για PC. Δεν το είχαν (update 17/9/09 ακόμα δεν το έχουν). Αλλά καθώς έψαχνα, βρήκα κάτι που έψαξα πριν μήνες και δεν βρήκα.

Το Warcraft 3 μαζί με το expansion του, το Frozen Throne.

Καιρός ήταν να μάθω W3 και τα πιο "μπλεγμένα" πράγματα στο DotA.

Το τσιμπάω, το πάω στο ταμείο και πληρώνω τα λιγοστά του ευρώπουλα.

Τώρα, μετά απο περίπου 10 ώρες, τώρα, στις 6:55 το πρωί, είμαι έτοιμος να τα εγκαταστήσω.

Ευχηθείτε μου καλή τύχη και καλό spell casting.

Bye bye!

No comments:

Post a Comment