Wednesday, May 20, 2009

Πως οι Φυλετικές Μάχες επηρεάζουν τη ζωή

  • Τα παιδιά μου τώρα λέγονται 001 και 002.
  • Όταν πρέπει να βγω έξω και να αφήσω τα παιδιά στην baby sitter (επιτηρητής), τσαντίζομαι όταν γυρίζω και δεν έχει χτίσει τίποτα!
  • Πολλές φορες έχω προειδοποιήσει τον ταχυδρόμο ότι η ανίχνευση είναι πράξη πολεμου!
  • Το αφεντικό μου δεν καταλαβαίνει τι εννοώ όταν του ζητάω να με κάνει βαρόνο.
  • Επίσης δεν καταλαβαίνει τι εννοώ όταν του λέω ότι πρέπει να φτιάξουμε ακαδημία για να επεκτείνουμε την επιχείρηση!
  • Οι καλύτεροι μου φίλοι δεν έχουν πια κανονικά ονόματα όπως: Γιάννης, Νίκος , Μανόλης κ.τ.λ. αλλα Θάνατος, Χάος , Φονιάς και δεν συμμαζεύεται.
  • Η γυναικα μου τσατίζεται όταν την αποκαλώ paladin και τις λέω να πάει στο μπακάλη για farming.
  • Έπρεπε να σκοτώσω τα σκυλιά μου έτσι ώστε να κάνω χορό για λύκους οι οποιοι έχουν καλύτερη σχέση άμυνας / επίθεσης για το σπίτι.
  • Τώρα πια στον ιππόδρομο προσπαθώ να ξεχωρίσω το ελαφρύ από το βαρύ ιππικό.
  • Κάθε φορα που παω εκκλησια ρωτάω τον παπά ποια χωρια υπάρχουν στη επιρροή της.
  • Έχω ζητήσει να γίνει μια συμμαχία με τους γείτονες μου.
  • Έχω αναβαθμίσει στο 20 το τοίχος του σπιτιού μου για τέλεια άμυνα.
  • Όποιος χτυπάει το κουδούνι μου, τον ρωτάω, "θες να μου πάρεις το χωριο ή ήρθες απλά για farming"?
  • Όταν φέρνουν οι γονείς μου ξυλα για το τζάκι εγώ τα παίρνω και τα χρησιμοποιώ για να βγάλω αριστοκράτη.
  • Έχω πάρει όλα τα κουζινομάχαιρα του σπιτιού μου για να τα κάνω ξιφομάχους.
  • Έχω κουρευτεί καραφλός για να μοιάζω με paladin.
  • Στην τράπεζα αντί για δάνειο ζητάω πόρους για αναβάθμιση του σπιτιού μου.

6 comments:

  1. Ωραία, αλλά δεν είναι on the go!

    ReplyDelete
  2. Είναι on the go, γιατί το βρήκα στο δρόμο μου προς την ανάπτυξη μου στις φυλετικές μάχες

    ReplyDelete
  3. Ρε on the go σημαίνει στη πραγματική ζωή, όχι online :p

    ReplyDelete
  4. Δηλαδή μια εμπειρία σου...

    ReplyDelete
  5. Έλεος... Αλλά δν κατάλαβα γιατί έχουμε blog... Αφού κανείς δν το διαβάζει...

    ReplyDelete
  6. Ε αν δεν βάζουμε τίποτα ενδιαφέρον :P

    ReplyDelete