Tuesday, April 21, 2009

Surround Ήχος – Το απόλυτο γουσταριλίκι

Πρίν από περίπου 2 με 3 χρόνια, αγοράσαμε 7.1 surround ηχεία.

Δεν με ένοιαζε. Ο αδελφός μου καθόταν και έκανε ένα σωρό sound tests και έπαιζε με audio dvd’s κλπ, αλλά δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο τέλειο ήταν, μέχρι που εγώ με δύο φίλους μου είδαμε το “Shoot ‘em Up” με τον Clive Owen σε Blu-Ray.

Δεν άντεχα τόση surround τελειότητα. Μπορεί τα ηχεία να μήν είναι τελείως πίσω (φωτό σε λίγο όποτε μου καπνίσει) αλλά δεν σημαίνει πως δεν μπορούσα να το απολαύσω.

Ξαφνικά……

Σταμάτησαν να δουλεύουν.

Απ’τον Νοέμβριο του 2008 μέχρι και προχθές είχαμε τα δυο παμπάλαια και καταξεσκισμένα (δουλεύουν απάισια) 2.1 ηχεία (βασικά το subwoofer δεν το συνδέσαμε οπότε απλά stereo είχαμε) που είχαμε από πρίν τα XP (Windows 2000 κλπ) και ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να ακούσω το GTA IV (μέσα απ’τα 2 ηχεία ο ήχος “δεν λέει”…).

Και ξάφνου, χτές ο πατέρας μου είπε να τα ξανασυνδέσει.

Μετά απο πολλή ώρα τραβολογήματως και συνδέσεως (“Κάτσε λίγο να σκύψω”, “Έλα πάρε το καλώδιο και τράβα το και θα σου πώ”, “αυτό είναι;”, “δεν είναι; τότε τι καλώδιο πήρα; αααααα”, κλπ.), ήρθε η ώρα να ανάψουμε το PC.

Φορτώνει… φορτώνει… φορτώνει…

Αφού φόρτωσε πλήρως, ο πατέρας μου ανοίγει το πρόγραμμα της τηλεόρασης.

Το Volume είναι ακόμα σβηστό (θα καταλάβετε όταν δείτε τις φωτό) αλλά ο αδερφός μου δεν το παίρνει χαμπάρι, και γεμάτος ματαιοδοξία λέει ότι “δεν δουλεύουν”.

Βλέπω τον πατέρα μου νευρικά να γυρνάει την ροδέλα του control των ηχείων για να ανεβάσει την ένταση.

Σιγά… σιγά…

Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που άκουσα τη Τατιάνα Στεφανίδου (ναι, είχε παραμέινει το κανάλι στον ΑΝΤ1, τι να κάνουμε) και χάρηκα τόσο πολύ.

Και GTA IV έπαιξα με surround… και Assasin’s Creed… και GMod… μέχρι και Counter-Strike 1.6 gungame έπαιξα με surround!

Και Metallica άκουσα σε surround... και Iron Maiden... και Slipknot... μέχρι και Γιώργο Νταλάρα άκουσα σε surround!

BTW: Αν έχετε surround ηχεία και θέλετε νε ακούσετε MP3 σε surround, αρκεί απλώς να τα ανοίξετε μέσω PowerDVD και να ρυθμίσετε τα ηχεία απ'το menu του ήχου.

Για να κλείσω αυτό το τερατώδες post, να πώ ότι τα surround ηχεία δεν παίζονται, απλά.


Υ.Γ.: Θα βγάλω και θα ανεβάσω τις φωτό όταν φορτίσει το κινητό μου, δηλαδή σε κάνενα δίωρο όποτε μου'ρθει.

1 comment:

  1. Σε καταλαβαίνω τι εννοείς! H ηδονή που νιώθεις όταν ακούς απο surround είναι η απόλυτη!
    Έλα να δείς το δικό μου σύστημα SONY FH-B190 ( μονταρισμένο βέβαια) για να νιώσεις πως είναι η ζωή!!!

    ReplyDelete