Saturday, April 18, 2009

Windows 7 και άλλα τέλεια πράματα

Ωσάν κύριος και εγώ, με τον νέο μου 500GB Passport Essential εξωτερικό σκληρό μου είπα να εγκαταστήσω τα Windows 7…….

Μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν έχω Κ-Α-Θ-Ο-Λ-Ο-Υ 3D ή Aero, επειδή δυστυχώς τα τρεχω μέσω του Microsoft Virtual PC 2007 – το οποίο όμως τα πάει καλά. Μόλις ανακάλυψα το Windows Live Writer (μάλλον θα υπάρχει και στα XP), το οποίο μου επιτρέπει να κάνω δημοσίευση στο blog χωρίς καν να ανοίγω τον Browser μου – τσάκ μπάμ! Είναι απίστευτα βολικό (ανεβάζεις απο κεί τις εικόνες, τα βίντεο, κλπ.) και αν δεν το εγκαταστήσω στα XP… να μην με λένε Theo.

…….έτσι και ακούσω κάποιον να λέει “γειά σου Κώστα” θα του κώψω τη καρωτίδα…………..

που λέτε, έχει live preview του πώς ΑΚΡΙΒΩΣ θα φαίνεται η δημοσίευση στο blog.

Αυτά απο εμένα.

~Theo.

No comments:

Post a Comment